AvocatPRO

AvocatPRO

AvocatPRO primul organizator electronic al activităţii avocatului, caselor de avocatură și a consilierilor juridici din România şi Uniunea Europeană conceput pe baza procedurii civile şi penale actuale !

AvocatPRO administrează dosarele și semnalează prin alerte specifice depunerea la termene a documentelor procedurale, asigură conexiunea cu legislaţia şi practica judiciară integrată aplicaţiei LEGIS, are ca finalitate formularea celor mai temeinice puncte de vedere şi asigurarea câştigului de cauză.

Pachetul AvocatPRO cuprinde:

Adăugarea de dosare noi - de tip consultanță sau instanță, cu datele principale (instanță, număr unic – prin care se asigură si conectarea directă cu portalul instantelor de judecată - materie, stadiu procesual, stare dosar), datele de identificare a clientului (persoană fizică sau juridică) şi indicarea calităţii sale în dosar
Transformarea unui dosar de tip consultanță, în dosar instanță - conţinutul dosarului inițial va fi preluat în secţiunea dosar prealabil a noului dosar de instanță
Editarea obiectului cauzei prin alegerea acestuia dintr-o lista predefinită alcătuită după structura Codului civil sau penal sau adăugarea unui alt obiect de catre utilizator
Adăugarea în conţinutul dosarului a actelor procedurale prin încarcarea acestora de pe propriul computer şi definirea principalilor parametri de identificare (data creării documentului, partea în numele căreia este creat documentul, tipul de act, şi o descriere succintă)
Termenele procedurale şi atenţionările pot fi fixate prin alegerea datei dintr-un calendar şi avertizeaza utilizatorul la deschiderea, aplicaţiei asupra necesităţii depunerii actelor în timp util la dosarul cauzei sau prezentarea în instanţă sau la alte instituţii
Calendarul de evenimente reprezintă agenda activităţilor și termenelor dintr-un anumit interval de timp.
Sincronizare termene, parți și obiect dosar cu portalul instanțelor de judecată
Serviciu de monitorizare firme, care prin simpla completare a CUI-urilor dorite, returnează pentru fiecare firmă, date din Buletinul Procedurilor de Insolvenţă – în cazul în care acestea există.
Facilități complexe de căutare a dosarelor şi a înregistrărilor din cadrul acestora, în funcție de multiple criterii (Număr/An dosar, Nume client, Interval dosar, Obiect dosar, Instanţa, Complet instanţă, Avocat)
Drepturi de consultare și/sau de editare a unui dosar, pe nivele securizate de acces, stabilite în cadrul organizației
Tehnologie performantă, inovativă, acces online sau offline la informații
Posibilitatea de restaurare a bazei de date la o versiune anterioara
Rapoarte de activitate, statistice și la nivel de client - criterii de raportare: dosare finalizate (favorabil/nefavorabil), valoare dosar, debit recuperat / restant
Call Now Button